Politica de retur

Ultima modificare
23/02/2024

1. Dispoziții generale

Legislația românească în vigoare prevede: “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezintă urme de folosire.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Ambaljul original al unui produs trebuie sa nu prezinte lovituri, zgarieturi, autocolante aplicate direct sau alte deteriorari. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Produsele achizitionate pe site-ul eldarom.ro se pot returna conform O.U.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca se constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, sau dupa caz, fara invocarea unui motiv anume. Elda Rom Company SRL accepta returnarea produselor achizitionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu urmatoarele conditii:

1.1 Retur Produse, Persoane Fizice

Doar pentru persoanele fizice ce au comenzi efectuate la distanta (comanda online/telefonica):

– Pentru exercitarea dreptului de retragere din contract, trebuie sa completați următorul formular de retur: https://eldarom.ro/ajutor/formular-retur, care sa specificati: numele si prenumele din comanda, numarul comenzii, produsele de returnat si motivul returnarii produselor, in termen maxim de 14 zile calendaristice de la data receptionarii ultimului produs din comanda. Nu se accepta notificarile verbale (telefonice sau la sediul SC Elda Rom Company SRL);

– Cumparatorul este obligat sa returneze produsele prin curier sau personal la Adresa: Str. Lucian Blaga, Nr. 2, Arad, in cel mai scurt timp, dar nu in mai mult de 14 zile calendaristice de la data exercitarii dreptului de retragere din contract;

– Costurile de transport ale returnarii produselor sunt suportate exclusiv de catre Cumparator;

– Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit);

– Nu se pot returna software-uri sau produse ce contin licente ce au fost instalate astfel ca revanzarea lor sa nu mai fie posibila;

– Nu pot fi returnate produse sensibile igienic ce nu pot fi folosite de mai multi utilizatori: casti in-ear, mustiucuri, ancii, muzicute, fluiere, naiuri, triole, etc.

– Nu pot fi returnate produse care au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau

personalizate in mod clar, produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

– In cazul in care comanda ta a fost insotita de produse cadou, este necesara si returnarea acestora, in caz contrar se va retine o suma echivalenta cu pretul de pe site-ul eldarom.ro al produselor primite cadou;

– In cazul in care s-au achizitionat mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur. Restul cantitatii trebuie sa fie sigilata;

– Pentru produsele ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi socuri sau alte semne de uzura a echipamentului, SC Elda Rom Company SRL isi rezerva dreptul de a retine o suma de bani echivalenta valoric cu daunele suferite de produs;

– In cazul observarii unor probleme de functionare sau de aspect cauzate de utilizarea echipamentului, ce i-l aduc intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat;

– Pentru produsele returnate ce au fost folosite se poate face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3;

– Produsul trebuie sa fie insotit de factura alaturi de chitanta sau bon fiscal (daca e cazul), cat si de certificatul de garantie si alte acte primite exclusiv in original;

– Nu se accepta trimiterea produselor cu specificarea cererii de ramburs; echipamentele vor fi mai intai verificate de catre SC Elda Rom Company SRL inaintea acceptarii returnarii;

– SC Elda Rom Company SRL este obligata sa returneze clientului contravaloarea produselor in cel mai scurt timp si nu in mai mult de 14 zile calendaristice de la data exercitarii de catre Cumparator a dreptului de retragere din contract;

– SC Elda Rom Company SRL poate amana rambursarea banilor pana in momentul in care se face receptia produselor returnate si constatarea eventualelor daune.

1.2 Retur Produse, persoane juridice

– Se aplica aceleasi conditii precum cele de la punctul 1.1, cu exceptia posibilitatii exclusive de returnare a banilor. Returul va fi acceptat doar cu posibilitatea inlocuirii produselor returnate cu un produs/mai multe produse de aceeasi valoare sau de o valoare mai mare (cu plata diferentei);

– SC Elda Rom Company SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul in cazuri justificate precum: produsele returnate nu se prezinta in stare perfecta de functionare, nu au toate ambalajele originale sau prezinta daune vizibile care diminueaza semnificativ valoarea produsului, produsele au fost aduse pe comanda special la cererea clientului etc.

1.3 Retur produse achizitionate din showroom

– Se aplica aceleasi conditii precum cele de la punctul 1.1, cu exceptia posibilitatii exclusive de returnare a banilor. Returul va fi acceptat doar cu posibilitatea inlocuirii produselor returnate cu un produs/mai multe produse de aceeasi valoare sau de o valoare mai mare (cu plata diferentei);

– SC Elda Rom Company SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul in cazuri justificate precum: produsele returnate nu se prezinta in stare perfecta de functionare, nu au toate ambalajele originale sau prezinta daune vizibile care diminueaza semnificativ valoarea produsului, produsele au fost aduse pe comanda special la cererea clientului etc.

2. Procedura de retur

Pentru demararea procedurii de retur, trebuie sa completați următorul formular de retur: https://eldarom.ro/ajutor/formular-retur

Nu se accepta notificarile verbale (telefonice sau la sediul SC Elda Rom Company SRL)

Dupa efectuarea cererii de retur, ambalati produsele in ambalajul original sau folosind alte ambalaje care sa asigure transportul in siguranta al produselor (sunteti raspunzator de daunele survenite in urma transportului in cazul ambalarii necorespunzatoare).

Expediati produsele la adresa:
SC Elda Rom Company SRL – Str. Lucian Blaga, Nr. 2, Arad, AR

Ai întrebări sau ai nevoie de ajutor?

Suntem aici ca să-ți răspundem la toate întrebările. Contactează-ne acum prin orice metodă preferi.

Contact și asistență

Contactează-ne

Ne poți contacta prin una din variantele de mai jos. Apasă pe varianta dorită și te pune direct în contact cu noi.

Scrie-ne un mesaj

Ne scrii un mesaj iar noi îți răspundem în cel mai scrut timp pe e-mail la adresa menționată de tine.
Formular de contact